♥ på språng

Goddagens allesammans! 


Har varit vaken sen 11.30 och haft en massa bus för mig! =) 

Igår kom finaste S & E över på en myskväll, vi åt god middag med kyckling färskpotatis och en super god sallad..
Vi drack vin och mös med godis i soffan och så va det SATC boxen på i dvdn.. Så vi såg de 12 första avsnitten och bara skratta och prata en massa strunt.
Båda sov kvar så idag blev det mys frukost med smoothie, kaffe (!!!) och mackor.. Sen bar det av till Sollentuna Centrum.. Sen åkte jag och S till Stinsen och shoppade lite smått och gott =) 

Nu är jag på en snabb visit hemma för att duscha byta om och sminka upp mig och fixa håret inför kvällen efterlängtade UTGÅNG! Tijjhoooo! Ikväll ska klackarna slås i taket, haha..
Det va INTE igår =) 

Jag och S är sjukt taggade, ska försöka få tiden att räcka till så vi kan åka förbi Alex också, så borde redan vara i duschen =)
Men här sitter jag..


Lilla ja NU som ska in i duschen, förhoppningsvis hinner jag med en efter bild också =) 

Ha en underbar kväll nu alla fina,
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för bästa helgen <3 älskar dig!

2010-08-07 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0