♥ tröttmössa

Jag är en tröttmössa idag,
Fast jag har varit vaken sen 9.30..
Hur nu det kom sig eftersom jag var hemma strax innan 03. 


Igår var jag hemma hos fina Alexsandra, Sara var där hon också och sen en annan kompis Emma..
Vi åt middag och drack vin och bara myste en massa!
Sjöng lite Singstar också så nu är rösten si så där haha,
Jag skrattade så jag grät där ett tag under singstaren..
Pröva att köra Outkast - Hey Ya!
Herregud så vi skrattade.. och grät..
Det går ju liksom inte.. hahaha..
Efter andra refrängen är rösten DÖD och man är helt kokobello i huvudet!!
Behöver nog inte tillägga att det inte gick så där jätte bra för oss.. På just den låten! 


Idag ska jag fortsätta plugga vin och storstäda här hemma, nu är det ju bara 3 semester dagar kvar sen är back to reality!
ska bli kul men har lite ångest haha,
Fast jag antar att man alltid har det när man ska tillbaka och jobba ;) 


Solen skiner idag och det är tok varmt, funderade ett tag på att sola och bada men NEJ,
sparar det till nästa år!


Hoppas ni alla får en underbar dag!!
Kramar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0