♥ vad hände?

Dagarna har tydligen bara sprungit förbi..
Jag fick för mig att jag blogga IGÅR, men det var ju i söndags!! haha..
Förrvirrad? JA
Semester? JA.. 
Ingen undanflykt utan mer ett faktum, mitt huvud är inte me.. 
I måndags var jag hemma på dagen, tog mig en svängom till gymmet! WOW!
Sen åkte jag in till stan med Mamma och hennes vän K.
Vi kollade runt lite, jag hade bestämt mig för att jag ville ha gummistövlar, och det blev gummistövlar.. ROSA =)

Gummistövel från Skopunkten.com
RIKTIGT NÖJD! 


Sen åt vi middag i Gamla Stan med hela Stockholm´s turistskara tror jag.. 
Igår va jag bara hemma, blev bara en massa mys på soffan.. Kollade filmer och bara hade det bra.
Så underbart att bara kunna vara ibland man blir bara glaaaaad och lycklig inombords.
Kramar till Er FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0