♥ en helt vanlig torsdag

Idag är det exakt en vecka sen jag fyllde 25!
Idag är det exakt en vecka kvar tills Love var beräknad!
Idag är torsdagen mitt-emellan två helt vanliga torsdagar! 
Mår betydligt bättre än vad jag någonsin hade kunnat tro så det är helt underbart!! 

Fick mitt nya träningskort idag, så nu är det bara dags att börja köra..
Tänkte mig ta en tur nere i gymmet som ligger i ca 10 meter från min port! 

 

Har tagit fram menyer och vinlistor från mitt nya jobb, så ska börja sitta och gå igenom vinflaska för vinflaska kolla olika karaktärer och sen försöka få ihop smakerna i menyn för att kunna se hur kombinationerna blir..

Ska bli riktigt kul! =)

Sen blir det att köra lite rutiner och försöka få grep om dem,

och för er som tror att alla kan klara av att vara servitris absolut men kanske inte på alla ställen, är en massa jobb på alla restauranger som man kanske inte ser som gäst!

Nog pratat om det =) Jag älskar att jobba inom restaurang så jag klagar inte..

Nu blir det en kväll på soffan med Friidrotts EM och sen kanske en film, vi får se.. 

 

Imorgon ska mitt Ex-Martin komma och hämta sina sista grejjer här, kanske lite sega vi är eftersom vi separera i Mars 2008.. Bättre sent än aldrig =)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0