♥ höst?

Idag skulle man verkligen kunna tro att hösten kommit.. Riktigt tråk väder..
Jag hoppas verkligen att efter regn kommer solsken! Har redan tröttnat på tråkvädret =) 
Ska iväg till Sollentuna Centrum strax och fika med Rebecka, en tjejkompis från min förra arbetsplats...
För det har jag inte berättat nej, jag har nu slutat på min tidigare arbetsplats Aquavit..
Och nu jobbar jag på en restaurang i Stockholm som har en stjärna i Guide Michelin.. Har bara hunnit jobba 1 vecka nu innan det var dags att ha en månads semester..
Men hitills trivs jag som fisken i vattnet.. =)
Till hösten ska jag också läsa Sommelier utbildningen, så kommer bli fullt upp! Men det ska bli mega skojj! 
Fyllde 25 i torsdags också, så firades nu i lördags så igår var jag MEGA trött.. Fast väldigt självförvållat måste jag erkänna ;)
Nej ni nu ska jag iväg till Sollentuna C...
Ha det bra så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0