♥ trött

Jag är helt färdig...
Ska nog redan nu packa ner mig själv i soffan med täcke och kudde..
Har bara sovit 1 natt i sängen sen den 17/2..
Sover så otroligt mkt bättre på soffan, med tv:n på med OS. Vaknar man till har man lite ljud och bild iaf!
Eftersom man vaknar typ 10ggr per natt är det guld värt och jag tackar gud för att OS är just nu
Fick i mig 1/3 del av pajen.. Är nöjd att jag faktiskt värmde på den och försökte äta.. Framsteg!
Nej ni, det blir sova nu! Mina ögon orkar inte med längre.. Hoppas jag inte vaknar före 4 imorgon bitti för då har jag iaf fått sova 6 timmar ungefär. I sådant fall kan jag ju faktiskt titta på semifinalen mellan Finland-Slovakien vi får väl se..
Natti Natti alla!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0