♥ sötnosar!

Söta rara ni,
Ska jag göra ett 104:e försök till att komma igång med bloggningen igen..
Största anledning har ju varit att jag inte har internet hemma, har fortfarande inte det..
Men kan koppla in min iPhone och använda mig av det mobila 3G nätet..
Så försöker mig på det nu igen! =)
Fast största anledningen är nog att jag inte haft någon motivation över huvudtaget..
Jag har tyckt de senaste månaderna efter uppbrottet med Love's Pappa att jag är konstig, hur JAG kan känna att jag förlorat mitt barn när lilla Love bara var ett foster...
Fast jag har insett att allt detta beror på min dagsform..
Hade en jätte dipp i början av Juli, men nu är allt bättre igen.. Trodde att det skulle vara som värst nu vid min 25års dag, eftersom Love skulle vart min 25års present.. Men Än så länge känns det inte så.. Känns dock konstigt att veta att jag skulle vart gravid i vecka 38 nu och gå in i vecka 39..
Men det kkommer i framtiden =)
Ska göra ett mys inlägg under dagen nu så ska ni få se vad som hänt i mitt lilla liv! =)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0