♥ begravnings fixning..

Sitter just nu i köket och ska precis börja på Love's kistdekoration..
Jag va på hötorget och köpte rosor.. Killarna där är ju GALNA..
Jag ville köpa 20 stora röda rosor.. Jag kom hem med 40 stora röda och en stor vit ros..
Betalade iof sig bara 200.- så ska inte klaga..
För de var ju tvungna att fråga VEM som skulle få blommorna och när jag förklarade fick jag 20 rosor till.. Så vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. de är ju liksom 1m långa..
Men jag ska inte klaga =) 
Kanske sätta på Love's & Morfar Bosse's grav imorgon?
Eller bara ha hemma i en stor vas på golvet?
Vi får se.. 
Har insett att det inte är lätt att hitta fin röda rosor just nu.. Ville helst ha mindre men det hittade jag inte förutom på ICA men halvt vissna rosor ingick inte i mina kriterier.
Så jag är nöjd.
Har fått bud hem också.. Massa fint.
Tack!♥
Har ätit lunch med min nyfunna vän, och det var helt underbart! Lär bli fler luncher och fikor.. 
Sen hade jag fått ett rekommenderat brev med posten.. Var ifrån Huddinge Sjukhus.. Trodde att det var obduktions rapporten, och hjärtat stannade för ett tag..
För första gången stod det också Karin Dahlin på ett brev till MIG, trodde det var till Mormor först.. 
Bara att inse att jag heter Karin i mellan namn.. =)
Sen har STORA fotot på Love kommit hem.. 
Mitt hem är helt upp och ner vänt just nu.. Ingenting är på sin rätta plats.. 
Måste få det att se ut som ett hem nu, innan jag får sällskap. 
Middag i kväll sen♥
Myspys!
Vad har ni gjort en dag som denna? Känner mig helt utanför blogg världen efter att knappt hunnit landa hemma än.. Ska läsa igenom Era i natt, när alla andra sover =)
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tänker på dig Sabina!



Vi har pratat om er genom åren och undrat hur ni har det. Jag har ibland frågat Birgitta också och hon har berättat var ni jobbar och så.



Imorgon blir en svår dag och mina tankar är med dig! Det finns inga ord som kan trösta men en präst sa till mig att det är den som lämnat oss som har det bra, det är vi som är kvar som lider.



Du har en fin blogg. Jag har inga ord som sagt men livet är grymt och det är bra att du träffar andra som varit med om samma sak. De är de enda som riktigt kan förstå ända in i själen.



Kära kramar från Annika, Mikaelas mamma.



(Från Turkiet, ni gav oss underbara minnen därifrån.Jag kommer ihåg hur mycket vi var tillsammans, ni och vi. Carita gick ut o bokade solsängar åt oss o vi gjorde det till slut varannan dag.Tord dog i juni förra året och vi är fortfarande i fullständig chock. Vår sorg är så intensiv, och vi vet hur hopplöst det känns när någon älskad lämnar oss.)Som sagt jag tänker på dig och Love.

2010-03-17 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0