♥ guldfisks minne

JAG BLIR GALEN PÅ MIG SJÄLV!!!
Snälla rara fantastiska kropp jag vill bara informera dig om att jag INTE är gravid längre.
Du har ingen liten groda i livmodern att fokusera på längre,
så snäll rara jag ber på min bara knän,
Ge tillbaka mitt MINNE.
Snart kommer jag bli hysterisk om inte mitt minne kommer tillbaka..
Jag har NU stora problem att hitta min kamera sladd (mini problem jag vet)
Men för övrigt kommer jag inte ihåg någonting..
Mitt minne är ett minne blott..
Till råga på allt så är det någon här som tycker jag är jätte rolig just nu,
och skrattar åt mig.. (Det är inte ok!!!!)
Ja, Mamma, jag är precis så där bitter som alltid när jag vet att jag lagt något på ett ställe och det inte finns..
För NEJ det finns verkligen inte - iaf inte tills jag hittat det!♥
Men snälla, jag lever hellre med ont i ryggen och höften (bara en liten del av bäckenuppluckringen), till jag återfått mitt minne.
Jag ska börja jobba om 1 vecka och då behöver jag mitt minne.. Frustrerad!
Maten fixas för fullt här hemma, inte av mig jag är arg!
Råraka med Löjrom..
Tänk så rätt man kan ha!♥
Lite stolt! 


Men jag ber igen snällt, Snälla Minne kan du berätta för mig vart jag la kamerasladden, snälla.....
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0