♥ wherever you are

Precis nu kom jag på den här låten,
Vet inte varför eller hur, men den är den låten..
Den låten som triggar mina känslor och mina tårar till att börja rinna igen.
De som jag trodde hade tagit slut! 


Min älskade lille Love, du kan inte förstå hur mycket jag saknar dig.
Jag skulle få dig i 25års present. Du skulle vara det bästa som hänt mig i sommar.
Men du kom så mycket tidigare och jag fick tyvärr inte behålla dig hos mig på jorden.
Jag var tvungen att låta dig springa iväg med de andra små barnen.
Varför?
Vad har jag gjort för att förtjäna det här?
Allt jag ville var att kunna uppfostra min lille groda..
Men inte du och inte den här gången..
Men du är det vackraste jag någonsin sett, med dina små fötter med de små små tårna.
Med dina perfekta små fingrar.
Dina öron...
Det gör ont att se dig så perfekt,
och att veta att du bara var en liten ängel jag fick låna.
Kan du bara berätta för mig hur jag ska ta mig vidare?
För det är svart..
Bäcksvart..

Mamma älskar dig Love♥
I put my faith in tomorrow
And try to sleep for a while
Maybe a new day will follow
That'll make it alright 

Now when I feel so down and out
Somehow you're still by my side 

And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart 

Where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are 

If I had told you the right things
Would it matter at all? 

If I only knew you were standing
On the edge waiting to fall 

Oh I would give just anything
To see your face to here your voice
Just one more time, oh ... 

And I hope
Life is good
Wherever you are
You will be
Forever
In my heart 

Where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are
Wherever you are 

Oh, where you couldn't hold on
I will try to be strong
I just hope you belong
Oh, wherever you are 

Wherever you are ...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0