♥ kanske borde sova?

Ligger i sängen, för att jag ska sova..
Men jag sover inte..
Nu har jag kommit till stadiet när jag räknar minutrar tills jag ska gå upp.
(Det är verkligen inget jag rekommenderar)
Imorgon/idag så kommer klockan ringa 09.30.. Alltså om ca 5 timmar.. 
Kl 12.00 ska jag infinna mig på Katarina Kyrkogård, helst pigg (läs: piggare) och fräsch..
Det är snart!
Då är det dags för min lille Love att äntligen få komma till sin riktiga "sängplats"
Har jobbat ikväll, blev en del iaf! Men ikväll var det riktigt riktigt kul! Det var faktiskt jätte länge sedan jag kände så här sist, att det gick SÅ bra! Kul! 
Ska lägga ifrån mig datan nu för att nanna..
Borde verkligen sova!♥
Dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0