♥ min nya lägenhet

Min lilla pärla som jag bor i nu ser ut som ni kan se här nere =)
Det är en Nyproduktion från 2005, på 61kvm..
And I love it ♥
Den ligger inte i Stockholm på så sätt att jag har Stockholm som postadress..
För första gången i mitt liv är det så ;)
Men jag stromtrivs verkligen!
Idag ska jag och mamma åka till IKEA och liknande affärer så ska bli riktigt mys.
Blir dock inte så mkt inköp mest kollande då jag min dumma nöt (eller nått?!?!!) Köpte mig en spontan resa till Barcelona i slutet av juni med 2 tjejkompisar ;)
Men jag behöver unna mig att roa mig lite..
Och inget av de jag tänkt att köpa på IKEA är livsviktigt.. Så..
Tar det senare helt enkelt =)

Kommentarer
Postat av: P A U L I N E

Hej! Jag ramlade in på din blogg av en slump, och läser vad du varit med om. Själv var jag med om i stort sätt precis samma sak i November 2009, och jag vet precis hur hårt det slår en att få det där vidraiga beskedet på ultraljudet.. Man hade hoppas så och på en sekund rasar hela världen under ens fötter.



Jag vill bara ge dig en stor kram och massor av stöd! Det är fortfarande så lång tid sedan du förlorade Love, men du verkar vara en otroligt stark tjej som orkar skriva och berätta om allt. Jag har också gjort det, tycker det har hjälp en mycket på vägen. Att ta sig vidare och berarbeta allt. Med tiden lär man sig leva med sorgen.



Så KRAM till dig! Jag hoppas och önskar att din Ängel Love får friska, fina syskon i framtiden!



/Pauline

2010-05-07 @ 10:01:06
URL: http://sofiapauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0