♥ en dag i Sollentuna

Nu är fröken hemma igen.. 
Har haft en "hel" dag med den bästaste Nina♥
Det blev en massa affärstittande i Sollentuna Centrum. Mys mys kan man konstatera..
Införskaffade 2 jätte fina stora stenhjärtan, som jag ska se efter om de fungerar till graven..
Annars ska jag gravera dem själv och ha hemma hos mig, de var helt underbara!
Sen blev det en fin-fin ny plånbok.. senapsgul är den och perfekt stor, jag som alltid har för mycket i plånboken.

 

Blev jätte goda fyllda paprikor till middag i Ninas nya lya..

 

Nu är jag hemma igen, sjukt trött och ska nanna kudden min, ska ju upp och jobba lunch imorgon jag ;)

Sen blir det middag med fina Sarah imorgon, ska bli massa mys!♥

 

Jag hoppas verkligen att jag inte drömmer samma lika drömmar som inatt.. För då lär jag vakna totalt rosenrasande imorgon, med tanke på vad nattens drömmar bidrog med. Men ska försöka att lugna ner mig lite nu innan jag lägger ner huvudet på kudden =)

Vill inte vara en arg Sabina.. haha

 

Dröm sött alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0