♥ en helt vanlig tisdag

Nu är fröken Dahlin hemma,
efter en helkväll med Sarah!
Det var typ hundra år sedan jag och S sågs.. Så var riktigt mys att ses ikväll.. 
Först hade jag en dag på jobbet som var riktigt bra..
Va bara en helt perfekt dag på jobbet, lunchen flöt på precis som den skulle.
Kom ifrån jobbet redan vid 16,
så tog mig intill stan och införskaffade lite balsam och inpackning, även en mascara.. 
Sen blev det en date med finaste S.
Åt en Caesarsallad med räkor och drack ett glas riesling infrån Alsace, smaskigt värre. 
Nu är jag hemma igen och ska redan nu nanna kudde, är helt färdig, HAHA.. 
Imorgon är det en dag till på jobbet, sen blir det mys hemma, och sen på kvällskvisten blir det prat..
BRA PRAT! 
SÅ blir nog ingen uppdatering imorgon, men vi får se =) 
sov gott nu sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0