♥ en natt som den är

Vaken! 
Vakna redan 01.50 och var JÄTTE pigg.. Inget jag rekommenderar..
Men till slut somnade jag om och sov tills 08.30..
Skönt.. sen vakna jag av mig själv.. 
Har haft sms terrorisering hela natten och morgonkvisten.. =)
Men bara utav typ 5 personer..
Det känns som om jag är tillbaka i mitt sociala liv nu iaf! Underbart! 
Jag ska hoppa in i duschen nu sen så ska jag iväg och jobba en liten lunch på jobbet,
sen får vi se om det blir mys kväll hemma eller en mysmiddag ute.. Väntar fortfarande på ett sms =) 
Kallt och ruggigt här i Stockholm idag..
Imorgon kommer jag med ett utlåtande om vad som sker i mitt liv.. Eller något liknande.. 
Hoppas ni får en underbar dag allesammans..
Det ska jag försöka ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0