♥ fredagsmys

Ligger nerbäddad och myser i soffan.. 
Gårdagen var perfekt.. Solen sken och jag tog mig en promenad med en arbetskollega inne i stan, det blev lunch på en uteservering i Kungsträdgården.. Mys!
Sen var det klimatanalys möte på jobbet med alla i matsalen.
Tycker verkligen att sådana här möten är nödvändiga. Vi har det bara 1 gång per år..
Efter det kom Mamma och hämta mig och vi tog en tur till IKEA..
Det blev nya täcken, kuddar, nytt porslin, bestick och nya glas..
Allt det jag tänkt på LÄNGE..
Direkt när jag kom hem så blev det en fika med en annan arbetskollega på Non Solo Bar på Rörstrandsgatan, sen åkte vi till Bauer på Götgatsbacken, sen blev det hem. Så var hemma vid 23 och då bäddad jag rent sen kröp jag ner i sängen och sov riktigt gott i min nybäddade säng. 
Idag så har jag varit på personalmassage på jobbet, Selma City Spa.. Det var helt magiskt..
50 min total njutning..
Sen gick jag och handlade på vägen hem,
ätit keso med avokado till lunch.
Ikväll ska jag hem till finaste E ♥
Äta middag och ha en mys kväll, men den kommer inte bli för sen för jag ska ju upp och jobba imorgon..
Jobbar 11-16.. 
Bild lånad från Selma City Spa..
Njut av Er fredag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0