♥ fröken jätte trött

Jag är helt förstört trött.. 
Insåg att jag inte uppdaterat nu på ett litet tag (typ 2 dagar...)
Men vad har jag gjort är den stora frågan..
Efter massagen i fredags så blev det middag med fina Eva♥
Vi hade en mega mysig kväll hemma hos henne,
de har precis köpt en liten kattunge så det vart en kväll med mys och bus! 
Sen igår, i lördags, så jobbade jag lunch på jobbet..
11-17
Det var jätte lugnt på jobbet men vi hade tid att städa och pyssla..
Sen blev det att fixa till i barloungen..
Vi hade fått nya möbler, så jag och 2 av barkillarna satte fart..
Det vart riktigt riktigt fint! =) 
Igår kväll spenderade jag hela min kväll på soffan, somnade även där..
Redan vid 21.. haha
Idag har jag jobbar brunch, 10-16...
Sen efter det tog jag mig en promenad från jobbet till Medborgarplatsen..
Köpte lite blommor för min tanke var att gå till graven.. 
På vägen upp till Katarina Kyrka så sprang jag in i en arbetskollega,
slutade med att vi stod och prata i typ 1 timme.. =)
Sen gick jag till graven och fixa.. Blev riktigt fint..
Varför jag fortfarande inte har lagt in några bilder ifrån graven är mitt vanliga problem..
Jag kommer inte ihåg vart jag lagt kamera sladden ;) 


Nu måste jag sova, ligger och små tittar på Wallander.. Men kroppen är helt död..
Så ska krypa till sängs nu! ♥
Jag ska sova så gott, så får n också göra det alla söta Ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0