♥ fröken trött

Jag har vaknat..
Somnade vid 22 igår..
Vakna för typ 15min sen..
Vilken lång sovning, men kroppen behövde tydligen det.. 


Nu är jag vaken och det är ny vecka, ny vecka betyder nya tag!
Nya tag betyder att det kommer att ske förändringar, jag är nämligen arg. 
Arg är ett ganska hårt ord men jag är verkligen arg.
På en person som inte gör som man kanske borde..
Men jag har inte rätt att säga till, jag har rätt att bara vara..
I veckan kommer det ske en förändring frågan är om det kommer bli till det goda eller det onda,
time will tell..
Men hur svårt kan det vara att svara på en fråga?
Tydligen apa svårt..
Trevligt!


Idag ska jag städa lite här hemma. Diska, plocka undan, tvätta(??), dammsuga och fixa..
Sen blir det en liten date med Nina på eftermiddagen sen hem till mitt lilla hem för en kväll på soffan..
Sen är veckan igång, en vecka full av massa mysigheter..
Och även lite allvarligare saker.. ;)
Men det skriver jag mer om senare!
Hoppas ni sovit gott?
Ta hand om Er ute i snön, om ni har varit lika lyckligtlottade som oss i Stockholm..
Vart tog våren vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0