♥ ja ni

Jag är hemma igen efter en lång dag.. 
Nu är "längtan" efter ett visst samtal över.. Känns sjukt bra.. 
Here it comes..
SPIT IT OUT!
Jag och Love´s Pappa har haft en relation sen 2009.. Det är ett tag nu..
Idag tog relationen slut..
Jag är ledsen för alla Er jag ljugit för..
Det har inte vart min mening..
Sanningen är att efter att Love föddes började vi ses igen.. så från den 23/2 tills nu har vi haft en relation..
På gott och ont.
Från och med NU är den över...
Jag behöver bara skriva av mig..
Jag är förbannad..
Missförstå mig rätt där, jag är INTE sårad..
Jag är rent ut sagt mer förbannad än vad jag någonsin tidigare i mitt liv varit. 
Varför kan jag inte ens sätta ord på..
Jag är riktigt jävla förbannad.. 
Alla känslor kring min förlust av min son Love kom tillbaka NU..
Jag önskar att jag bara kunde skrika ut till världen vem han är och hur vi sågs.. 
Men jag kan inte än, jag vet att jag sitter på en massa information som bör stanna hos mig, men jag är välmedveten om vad den informationen skulle bistå med i fel händer..
Det kliar i mina händer..
Ska man ge tillbaka för allt det jag genom gått?..
Jag vill, jag vill verklgen men bör man?
Jag har ju INGENTING att ångra.. 
Allt som betytt något i mitt liv (Love) har ju redan försvunnit..
Så varför bry sig..
Vad har jag att förlora? Vänskap?
Det har jag redan mist tillräckligt.. 
Jag har dessutom återvunnit en massa gammal vänskap.. =)
Vilket jag är för evigt tacksam för.. 
Men nu är jag arg..
Jag skulle behöva Lollo, typ NU!
Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0