♥ jag är sjukt road

Så det kan gå..
Packa vad är det och hur gör man det? =)
Det är en fråga jag ställer mig själv om och om igen.. Får inget svar av någon konstig anledning..
Känner mig så där "pillimarisk" idag.. Varför har jag ingen aning..
Kanske lite vår i luften ;)
Det är sjukt kom just att tänka på att jag känt mig som 25 i typ ett halv år redan.. Fast jag fyller ju inte 25 förens i sommar..
Varför ta ut känslan innan jag behöver !?!?
Idiot kanske ska bli andra namn.. =)
Mardrömmarna inför obduktionsrapporten börjar komma.. Vaknar kallsvettig om nätterna och har tusen frågor i huvudet fast ingen spelar ju nog egentlig roll förens jag varit och fått svaren så försöker bara somna om och hoppas på att jag drömmer vidare om något annat! =)
Har varit iväg med Jessica idag vi tog oss en Sushi lunch sen en fika på en konditori.. Myspys♥
Tråkigt att lille Maddie inte ville vara vaken alls. Busungen vill inte mysa med mig =)
Ska röra mig mot jobbet strax.. så jag kan ta det lugnt i personalmatsalen innan mitt pass börjar 16.45..
Sen kommer jag väl hem någongång efter 01 inatt.. Som vanligt helt enkelt =) 
Ha en underbar kväll allihopa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0