♥ jag lever

♥God morgon underbara Ni!
Jag har vaknat och det är ny vecka..
Förlåt att jag inte uppdaterat alls de senaste dagarna..
Sen i onsdags  har jag i princip bott på jobbet =)
Igår kväll hade jag så ont i kroppen så det enda jag kunde göra för att inte ha ont i kroppen var att ligga på mage på golvet.
Men efter en natts sömn nu så känns kroppen bättre!
Igår kväll så var Mamma här och har tvättat alla mina fönster och också börjat städa ur skåp och sånt..
Jag har lite packning kvar men det börjar närma sig sitt slut iaf! =)
Men ska ha tvättstugan nu och sen fortsätta packa föratt avsluta med en kväll på jobbet!!
Imorgon jobbar jag en stycke långis till (11-23)
Sen är det onsdag, dags för flytt och dags för att få svaren på obduktionsrapporten!♥


Sen vill jag bara utav hela mitt hjärta gratulera bästa Nina som den 22:a April på kvällen blev Mamma till 2 små prinsar som vi just nu kallar för B1 & B2.. =)
Grattis älskade vän! Tänker på dig och dina små små bebisar!
Hoppas ni får komma hem snart, men jag antar att de små liven måste växa till sig lite! ♥♥


Nu måste jag ta tag i dagen!
Men jag hör av mig så fort jag kan =) 
Tack föratt ni finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0