♥ långfredag

Nu är det lååååångfredag,
När jag var mindre tyckte jag att det var den längsta dagen på året..
Kan ju faktiskt bero på namnet av dagen.. Väntan på godiset kändes oändlig, haha
Jag har vaknat nu och duschat och ätit frukost.
Ska ner till staden och träffa söta Alexsandra..♥
Va på tok för länge sen men hon jobbar för fullt och jag bara är..
Tills imorgon för sen är det dags även för mig att börja jobba en massa.. 
Sen idag ska jag se till att jag och Mamma åker förbi Love & Morfars grav.. Vill pyssla för det är så himla fint väder idag..
Så återkommer med en uppdatering om hur graven ser ut sen..
Nu måste jag sminka mig och torka håret sen blir det på med lite kläder och sen är vi redo för ännu en dag.. 
Väntan kvar står..
Vi ska ta det i nästa vecka..
Återkommer i den frågan♥
Ha en underbar dag UTE i solen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0