♥ let go

Jag har precis vaknat här hemma,
helt färdig..
Gissa vad?
Jag har ont i halsen.. 
Det är skrattretande..
Idag, dagen, som jag ska börja jobba igen..
Jag är så där alldeles tjock i halsen och hostar så fort jag försöker prata..
Men idag ska det jobbas iaf!


Igår var en full dag,
kom hem vid 21.30 då var jag helt färdig och gick och la mig i soffan och slumrade till och från.
Strax efter 00 gick jag och la mig på riktigt..
Var super skönt att få sova själv. 


Väntan är fortfarande kvar, kommer nog inte kunna prata om det för ens på torsdag.
Känns jobbigt men bättre då än aldrig..
Bara jag inte gör som jag alltid gör,
låter allt rinna ut i sanden..
NEJ, inte denna gång.. 


Saknar att prata med Lollo också (min kurator).
Ska dit nästa gång den 13:e April.. "Bara" 10 dagar kvar..
Sist började jag längta till henne efter att halva tiden sedan jag sista va där, samma sak denna gång fast jag har längre tid emellan..
Kanske bara är så det ska vara..
Denna gång är min tanke att faktiskt åka kommunalt ut till Lollo.
Jag har ju åkt kommunalt till Huddinge tidigare och till KS men aldrig inför ett kurator samtal.
Dags för det nu. 
Well, är lite nere..
Saknar Love..
Meningen med livet försvann lite grann under natten tydligen.
Men den ska komma tillbaka kanske inte bara NU.. 
Saknar♥

Om man lämnar ut sitt hjärta till någon så vet man att man kan få tillbaka det trasigt men jag trodde aldrig att jag först kunde få det hackat sen malt som om det skulle vara en ingrediens i en maträtt.
Men man ska tydligen lära sig saker dagligen..
Jag har lärt mig att inte låna ut mitt hjärta, åter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0