♥ min dag idag

Vaken! 
Eller ja, jag har varit vaken ett tag nu men ska strax iväg också..
Ska till Danderyd's Sjukhus och hälsa på finaste Nina idag.
Hon ligger fortfarande inne p.ga sammandragningar och sin havandeskapsförgiftning.
Jag hoppas hoppas hoppas att bebisarna väljer att stanna inne ett tag till =) 
Sen blir det hem för att fortsätta packa dagen till ära.. Ska försöka tvätta fönstrena också..
haha Vilken trevlig dag jag har framför mig.. Ja den är trevlig tills dess att jag kommer hem igen ;)
Kanske ska fråga Nina om jag kan byta kropp med henne för några timmar så kan hon åka hem till mig och packa och jag få ligga med lite sammandragningar..
Skämtosido.. 
Duschen nu sen är det dags att köra på.. =)
Lite bilder från graven i söndags.. Prinsen och Morfar har det jätte fint där uppe..♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har verkligen gjort det fint på graven till dem båda. Kram Johanna

2010-05-05 @ 21:39:06
URL: http://johannadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0