♥ min lilla prins

Vet ni vad, Fröken Dahlin har hittat sin kamera sladd ;) 

Det omöjliga har hänt, btw.. Nina jag har hittat båda haha
Idag pratade jag och Nina nämligen om just mitt minne och mina kamerasladdar..
2 timmar senare hittade jag båda =)
Så nu så.. Nu kommer det lite bilder från min lilla prins nya hem! Eller ja han bor fortfarande kvar på skogskyrkogårdenskrematorium, men hans framtida hem! ♥
Jag och sötaste Jessica var där igår och fixade till det igen, med en liten Maddie som vill krypa och gräva bland gravarna haha.. Men hon fick gräva vid Love och Morfar! =)


Lite påsk fint..


Jag vid Morfar & Love


Dagen efter fixade jag till det med lite vita stenar runt omkring också..
Tyckte det blev riktigt bra med de vita stenarna.. ♥


Sen i söndags var jag uppe och då såg det ut så här..
Mina käraste har det fint♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fint det ser ut!

Ha en underbar vecka..kram

2010-04-14 @ 18:03:31
Postat av: Maria

Ser underbart vackert ut....

2010-06-08 @ 11:25:08
URL: http://anglamammaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0