♥ packning pågår

Hemma fortfarande..
Vart vaken sedan 11..
Försöker packa ner mitt liv i flyttkartonger, det är svårt kan jag lova! =) 
Kom hem ifrån jobbet igår vid 04..
Well, till sanningen kommer att jag och några arbetskollegor gick till ett ställe i närheten för att fira av en av oss..
Fast vi hade en orgie i cola och nacho chips.. Så på oss blev inte stället rika inatt kan jag lova haha.. 
Men packat har jag gjort, just nu ser det ut som följande hemma hos mig

 

Snart är det dags för ännu en kväll på jobbet, jag och alla strandsatta hotellgäster som är griniga för att de inte kan lämna Stockholm.. Förstår dem faktiskt men vi kan inget göra..

Vi jobbar på hotellet men vi vet inte mer än dem om vad som kommer hända och när flygtrafiken kommer igång igen..

Förhoppningsvis snart =) 

 

Duschen nästa nu, imorgon är jag ledig.. Ska ta mig förbi lillprinsen då♥

 

Kom igen nu Djurgården ikväll också.. =) SM-Guld nästa är målet tycker jag, haha..

Ha en underbar lördag nu alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0