♥ snuttiplutt

Hemma!
Har redan bäddat ner mig, men Mamma ska komma snart och lämna lite flyttkartonger..
Jag vet så här sent =)
Så nu är det inte lång tid kvar innan det blir dags för flytt, så ska börjas packa nu ordentligt! ♥
Men jobbar en hel del, och så är det GastroNord mässan i Sthlm i nästa vecka som jag måste gå på..  Sen ska jag på en mat & vin i kombinations utbildning mellan 8-17.30 på måndag.. På min lediga dag ;)
Men ser verkligen jätte mycket fram emot att gå på kursen... 
Idag har jag haft en riktig mys kväll på jobbet!♥
Hotellet är typ överfullt på grund av dem trevliga askan som ödelagt hela svenska luftrummet..
Så vi hade att göra, sålde sjukt mycket bra viner..  2st Châteauneuf-du-Pape och sen så blev det 2st Chateau Clerc-Millon 2006.. Båda vinerna kostar mer än 1500kr flaskan hos oss..
Trevligt att få se gäster som verkligen njuter av mat och vin.. Efter kvällen blev jag ännu mer taggad för kursen! =)
Imorgon ska det jobbas igen! ;)
Ser faktiskt fram emot det, men nu närmast är det nattning som gäller..
Drömt sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0