♥ sol inne och sol ute

Ny dag, nya tag.. 
Mitt mål för idag är att jag ska sluta vara förbannad.. Har sovit lite inatt..
Vaknade dock strax innan 8 av ren ilska.. HAHA..
Jag tror seriöst aldrig att jag vart så arg.. 
Anledning är att jag efter allt som hände under graviditeten fick mig ett riktigt slag rakt i ansiktet..
Sedan dess har jag inte litat på Love's Pappa..
Under de senaste dygnen har han bevisat varför..
Han säger en sak när jag vet att något annat har skett..
Jag har innerst inne vetat att jag inte vill vara med honom..
Men NU, eller ja igår natt insåg jag direkt.. 
Jag kan fortfarande skratta åt det jag sa till honom precis innan han gick..
Jag tror att jag med det jag  sa betyder att jag redan bestämt mig för att ge tillbaka..
Annars borde jag bara ha varit tyst =)
Men nej, jag var tvungen att kläcka ur mig den lilla detaljen om att en vän till mig vet om allt som hänt.. Hon känner även hans bror.. 
Varför ska jag vara tyst egentligen?
Det här har blivit ett rävspel.. ett spel som jag inte vill spela..
Men samtidigt tänker jag på Jumanji när jag skriver det här..
Dessutom såg vi den filmen förra söndagen..
Well time will tell.. 
Jag kommer inte kunna radera bort honom för alltid tyvärr,
Vi har jobbat tillsammans, vi har gått gymnasiet tillsammans och vi har en massa gemensamma vänner..
Men jag behöver inte..
Fast jag insåg i förra veckan att jag inte saknar HONOM utan att jag saknar sällskapet..
Men det var lättare för mig att vända på situationen och få honom "att lämna mig"..
Fråga mig inte varför men det känns bra nu iaf! =) 

Jag ska göra mig i ordning nu, sen ska jag träffa Liv♥
Vi ska ta en fika i Kungsträdgården sen ta en promenad till jobbet där vi sedan ska ha ett klimatanalys möte om vår arbetsplats..
Vi har det varje år för att vi ska kunna förbättra osv.
Sen jämförs de olika Choice hotellen..
I like it..
Sen ska jag och Mamma ses, åk en sväng förbi Ikea.. Jag  vill kolla lite om jag skulle få lägenheten =)
Även en sväng förbi graven ska hinnas med.. 
Nej ni nu är det dusch tajm,
Ha en underbar dag ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0