♥ dåliga jag!

Så där ja,
Nu hann det ta ett par dagar IGEN.. 


Well, vad har jag gjort på sista tiden då.. I fredags blev det ju som sagt en dunder utgång..
Jag & Sara hade det mega kul ute, haha.. Vi va först på Gården på Norra Bantorget och sen blev det direkt till Solidaritet.. Ja och sen blev det hem!
Vi kom hem till mig igen vid 5 snåret i lördags morse.
Då fick jag för mig att laga nattamat, det vart en salig blandning i en och samma tallrik,
Vi kan kalla det pytt-i-panna, dock inte med de ordinarie ingredienserna =)



Min Lördagssysselsättning! ♥


I lördags gjorde jag ingenting...
Rörde mig knappt ur soffan..
Jag mådde precis som jag förtjänade, fast det var länge sen jag mådde så..
Va nog senast i September 2009 så kändes ändå helt ok. 


I söndags hade jag en date med söta Jessica, vi tog oss en promenad upp till Katarina Kyrkogård och hälsade på Love och Morfar!
Glömde dock ta kort, men vi satte nya blommor och myste lite.
Sen blev det en promenad till Ringen, skulle fika men blev Pizza istället =)
Sen tog vi oss en promenad från Skanstull via Globen längs med Årstaviken till Liljeholmskajen (jag hade träningsvärk i måndags!!)
Följde med upp till Jessica och myste med en jätte Sabinig Maddie!
Men mysssss!

Maddie Mys♥


I måndags pysslade jag lite hemma, sen kom Mamma så vi åkte till Kista Galleria och kollade lite..
Blev 2 bikinisar från BikBok.. Kostade 29:- styck och fanns i mina storlek..
En hel svart knytbikini och en vit med svarta prickar!
Kände att det var 2 klassiker som jag kan ha lääänge.. Fast det har jag nog redan glömt till nästa sommar ;) 


Sen var vi framme vid igår..
Då blev det IKEA med Mamma, var förbi Onoff också.. Kollade på en ny TV..
Är dock lite osäker.
Vill ha en ny absolut, skulle även behöva en ny..
Men tills jag har skaffat fler kanaler (har 1,2 & 4:an just nu) Känns det ganska onödigt eftersom jag mest har på tvn föratt ha ljud i bakgrunden inte för att titta på den..
Så ska klura vidare på det där..
Borde kanske även undersöka vad det skulle kosta med att skaffa fler kanaler..... =)
Kommer med lite annat senare, men nu ska jag plugga lite vin!
Ska köra Loire dalen idag! Har gjort mig ett litet schema nu! ♥


Hörs senare!
Btw, jag är lycklig!♥

Kramar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0