♥ kör bara köööör

Tror att kör bara köööör har blivit mitt nya sägnen..
Blir galen på min själv när jag fastnar för ord..
Kanske ska kalla mig en periodare när det kommer till sånt =)
Men när jag väl fastnat så är jag FAST...
Haha, tror hela Aq hörde "Kör bara kööööör..." typ sjuttiofemimiljonertrehundrfurtionåttatusen gånger...
Jag tro ni förstår =) 


Det var kul att köra en kväll igår, sen satt det ju inte helt fel med lite dricks heller, det märks att man är van att leva på dricksen nu när man har semester och pengarna faktiskt inte kommer in så där ibland.
Fast jag ska inte klaga =)
Jag är nöjd iaf, semester kan vara riktigt underbart!
Igår så gav jag som förslag till J att vi skulle ta en öl efter jobbet, man får göra det ibland ♥
Hon var inte så jätte på, men jag va lite seg också..
Sen när vi var klara vid 00.30 så insåg vi att vi lovat olika personer på olika håll att vi SKULLE ta en öl..
Vi gick till det vanliga stammisstället.. Där var ALLA! =)
Så blev en cider och en öl för mig, innan jag och J gick och tog lite nattmat på MAX,
det är också sånt man får lyxa till det med när man inte går ut så ofta.
Det var ju inte direkt fyllemat utan snarare "jag-är-hungrig-efter-att-ha-jobbat" Mat..
Då är det OK!


Idag har jag pysslat här hemma, ska ta tag i disken nu också..
Sen ska jag gå och handla lite..
Nina med familj ska komma och äta middag idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på!
Tacos eller Fisk haha, skönt val! =) 
Vi får se vad som finns att erbjuda på ICA.. 


Sen ikväll bär det nog av till stan igen, är en massa vänner som ska troligtvis gå på Gröna Lund och köra typ 5-kamp och sen ta några öl..
Så tänkte att jag kunde möta upp dem sen och sen är det ju faktiskt söndag - Restaurang Söndag! ♥
Då är det F12 Terassen eller Café Opera som gäller..
Men vi får se, är sugen på en hemma kväll också,
men känner jag mig själv rätt kommer det slut med att jag tar nattbussen hem ca 03.10 =)
Vi får se! 


Som ni märker har jag nu lite trevligare dagar!
Behöver vara bland folk och jobba♥
Det är nog min rehab! 


Ha en underbar dag alla ni fina!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack för dina fina ord och kul att du har börjat blogga igen =)



kramar till dig du fina!

2010-08-02 @ 13:00:16
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Postat av: Liselotte,21 år & mamma till Lilly 14 månader & mini med BF 25/11♥

Sv: Jo dom var lite stora i storleken men jag skickade ju tyvärr efter mina så dom blev lite stora så man märker det mera på passformen på övriga stöveln. Men det är ju bra på ett vis då jag kan tryka ner ett par raggsockor om det är en kall & regning dag sen för lite prommenader =)



Massor med kramar

2010-08-04 @ 08:58:46
URL: http://liselotteloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0