♥ 23/2-2010 kl 17.27

Igår kväll kl 17.27 kom han ut efter att jag legat totalt nerdrogad av morfin sen kl 13. Värkarna kom med 40sek mellanrum i början och pågick i 30sek.
Vet inte hur länge men sen förändrades det och värkarna på gick längre och "vilan" emellan så gott som försvann...
Moderkakan följde inte med så vart skriven på akutoperation som skulle ske inom 6 timmar (!!)
Den slutgiltiga väntan blev 13,5 timme, men nu är jag hemma och ja förstörd.
Det kommer bli långa dagar framöver men känner mig fortfarande påverkad av gårdagens medicinering så sover av och till nu hela tiden.
Har precis duschat nu och ska nog sova lite till..
Tack alla!
Kommer skriva mer när jag orkar,
imorgon ska jag bara vara och försöka reda upp det mesta!
Tack igen
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Charita Dahlin

Kärleken! Du var fantastisk, jag om någon vet vad du gick igenom. Det gör ont i hela min kropp att behöva se dig lida så. Älskar dig av hela mitt hjärta./Mam

2010-02-26 @ 01:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0