♥ dagen till ända

Dagen jag våndats över har äntligen tagit slut..
Jag är riktigt riktigt trött och ska bara sova nu!
Allt gick bra på Huddinge, fick tabletten och svar på min frågor, blev inge ultraljud idag. Fick reda på att bilderna som tagits när jag va hos överläkaren ligger i min journal så jag kan få de utskrivna när jag ska tillbaka till honom på återbesök när vi ska gå igenom obduktions rapporten. Känns skönt!
Har också hittat mini mini kläder idag, vi va på toysrus och det fanns en liten docka som var 20cm med en lite dräckt på och en liten mössa. Så nu är det avprickat.
Har ju haft en del konstiga drömmar under graviditeten och nu har många pusselbitar trillat på plats, ska berätta om dem senare,
nu är det dags för sängen och det sedvanliga OS på tv..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0