♥ det gör ont

Nu är jag vaken igen,
kunde efter många vändningar och tankar och små tårskvättar somna om efter att jag vaknat i natt.
Somnade om igen efter 6 tiden imorse och vaknade nu strax innan 9. Innan hann jag nog sova 1 timme ungefär.
Lägligt nog fick jag sms av Maria, min underbara vän, som just nu bor och jobbar i Åre och henne har jag inte sett sen jag precis fick veta att jag var gravid. Så efter lite sms skickande runt 4 tiden ringdes vi och pratade nästan en timme imorse, Tack söta!

Idag har jag bara ont i kroppen, den värker så otroligt mycket. Jag har ont i halsen efter allt gråtande. Jag mår illa av något som jag inte ens kan beskriva och i vänster sida av livmodern har jag ont. Jag kan verkligen känna att Love ligger med sin missbildning ditåt för det trycker på nya ställen på mig och magen min bara växer.
Magen är stor, men det är inte så konstigt när min lille älskling där inne sväller över buken och bröstet.
Men det var skönt att se på ultraljudet igår att det som jag kallar för det "svarta hålet" inte hade växt sen i onsdags(?) Har ingen koll på dagarna längre.

Det "svarta hålet" är Love's missbildning, jag ska be om en ultraljuds bild på honom på söndag eller på tisdag när jag åker in. Har ångrat mig ifrån vad jag tyckt tidigare. Jag vill kunna jämföra min första UL bild på honom där han ligger och i mina ögon är väldigt lik sin pappa, eller iaf har hans huvudform och jag såg Love's Pappa i bilden på UL.
Jag vill kunna visa och få alla att förstå att det finns inget för mig att göra ni måste nog få se med egna ögon hur stor detta fel är eller jag vet inte vad jag skriver just nu.
Kanske mitt sätt att hävda att jag inte gjort något fel, men jag kommer alltid tveka.
Vill sova mera, men jag kan inte, det här måste få ett slut innan jag tror jag kommer kunna sova ordentligt igen.
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0