♥ love dahlin

Det gör ont i mitt hjärta, det gör ont i hela min kropp den dagen som skulle lugna min oro och få mig att vara lyckligare än alla i mina ögon förvandlades till den absolut värsta dagen i mitt liv. Tydligen har inte tårarna tagit slut för nu rinner de igen.
Idag 11.30 hade jag tid för ultraljud för att lugna min oro, istället blev det den längsta väntan i mitt liv och då pratar vi bara om 2,5 timmes väntan.
På ultraljudet visades ett gravt fel på urinblåsan/njurarna på min lille son (ja jag vet nu att det är en liten pojke) även kallat Prune-Belly Syndrom, vilket drabbar ca 1-2 bebisar/foster på alla ca. 40.000 födda bebisar per år.
You got your first one for 2010 - You´re happy?
Om ni alla tänker men det kommer lösa sig, NEJ! Det kommer det inte..
Det gör ont i mitt hjärta att skriva men jag vet att det här är det enda som kommer göra att allt blir bra - så smånigom - kommer vara tvungen att avsluta graviditeten genom en 3 stegsmetod eller om det va 2 eller va de nu sa.
Har idag träffat en docent/överläkare inom fosterdiagnostik/medicin på Karolinska Universitets Sjukhuset i Huddinge idag och därför är jag så säker på vad som kommer att ske.
Vill ni ha kontakt med mig skriv gärna här eller prata med Mamma min, jag orkar inte med fler samtal än de jag redan får och er som jag redan pratat med gäller inte detta vill ha er vid min sida nu.
Vill TACKA alla som ringt idag, alltifrån min barnmorska på Mama Mia, till er som jag vänt upp och ner på er vardag idag men jag ska försöka klara mig nu.
Det kommer ta tid jag vet, här sitter jag med tårarna som rinner ner för min kind och kollar på olika begravningsbyråer för en begravning för min lille, Love Dahlin, för det är vad han skulle ha hetat.
All kärlek till lille du som jag fortfarande kan känna röra dig i min mage, jag fasar över nattens sömn när jag för första gången ska sova med vetskapen att jag kommer få se och röra dig betydligt tidigare än i augusti.. Dock i ett helt annat tillstånd av sorg.
Du kommer ALLTID vara min första och jag hoppas att Morfar Bosse tar hand om dig där uppe i himlen med öppna armar!
Det här kommer bli den längsta tiden i mitt liv...
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Charita Dahlin

Kärleken, det finns inga ord för att säga eller förstå din smärta, men du ska veta att hela jag och mitt hjärta lider med dig. Älskar dig, Mam

2010-02-18 @ 02:21:32
Postat av: Camilla Rosenkvist

Love, vilket fint namn, en ängel som kom och vände. Stora kramar till dig i all sorg, det blir bättre även om det känns otänkbart just nu.



Camilla

2010-02-18 @ 09:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0