♥ nervös

Mitt hjärta slår fortare än någonsin...
Min mage är pirrig, fast inte på det där bra sättet med fjärilar i magen..
Jag är så där nervös som bara jag kan vara,
Jessica, så som jag va när vi skulle anmäla oss och jag blir helt förrvirrad och bara pratar om, ja allt möjligt.
Har faktiskt kunnat sova helt ok inatt, blev arg när klockan ringde kl 6 men jag ville ju verkligen se Sverige-Finland.. Men såg enda in i 3:e perioden sen somnade jag om igen.
Försäkringskassan ringde sen vid 10-tiden och fick mig att bryta ihop totalt, frågan de ställde var när förlossningen var beräknad. Jag bröt ihop totalt! Vad ska jag svara? Imorgon? Den skulle ha varit 5:e Augusti?
Mitt svar blev "Det blir ingen". Kanske en lögn men det var allt jag kunde få ur mig...
Vann tydligen ett pris igår på miniVK på hotellet, en galamiddag för att vårt hotell vann årets hotell inom Clarion kedjan för år 2009. Priset jag vann var för Årets Leende. Tack Ida föratt du höll mig uppdaterad under kvällen! Och tack ni som nominerade mig, jag ska försöka komma tillbaka och fortsätta vara den jag är.. =) Det är mitt mål!
Nej ni, nu ska jag fortsätta packa sjukhusväskan och allt som ska med till Love, sen kommer mamma och hämtar mig sen blir det ett par dygn på KS i Huddinge, snälla håll alla tummar ni har föratt det här ska gå bra!
Ser fram emot imorgon när jag får hålla lille Love i min famn.
Tack för allt stöd!
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Kerstin Jansson

Käraste Sabina, du är fantastisk.! Att ha den stora gåvan och skriva ner alla dina tankar mitt i denna stora sorg,tårarna rinner när man läser om din stora kärlek Love,Sabina tack för att du delar med dig,jag kommer alltid att stötta dig, vet vad du går igenom.LOVE har en underbar mamma. Kram käraste !

2010-02-22 @ 14:18:19
Postat av: Anonym

Käraste Sabina, du är fantastisk.! Att ha den stora gåvan och skriva ner alla dina tankar mitt i denna stora sorg,tårarna rinner när man läser om din stora kärlek Love,Sabina tack för att du delar med dig,jag kommer alltid att stötta dig, vet vad du går igenom.LOVE har en underbar mamma. Kram käraste !

2010-02-22 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0