♥ nu är det dags

Ska hoppa in i duschen nu, sen kommer mamma och hämtar mig..
Sen ska vi åka till KS i Huddinge och jag ska få tabletterna som får Love att somna in.
Tack alla söta för alla sms jag och Love fått inatt/imorse♥
Det här är en bra jobbig dag men visst hade jag inge val?
Jag har börjat tvivla på mig själv, har jag bara missuppfattat allt vad överläkaren sa och gör jag mitt livs misstag,
eller är verkligheten verkligen så här hemsk?
Helst skulle jag bara vilja bli väckt ur min mardröm, men jag antar att det tar lång tid innan jag vaknar.
Tack igen alla!
Idag ska Love få sluta lida idag ska han få komma till ett bättre ställe,
till morfar Bosse och jag är helt övertygad om att han kommer kunna ta hand om Love bättre än vad jag har kunnat gjort,
min kropp har misslyckats, den har verkligen lyckats få mig att mista det jag älskat mer än något annat i mitt liv.
Det gör så ont att veta att jag måste leva kvar i min kropp, den som har förstört mitt liv. Jag visste inte att man kunde hata något så mkt, men jag hatar den verkligen.

Sov gott sötaste Love!
Jag längtar efter den dagen när vi får gå tillsammans på den där ängen och jag får hålla din lilla lilla hand som vi gjorde inatt i min dröm.
Jag kommer alltid älska dig och din framtid syskon kommer aldrig kunna ta din plats.
Du är min första och du är MIN!
Förlåt att jag måste göra det här men jag gör det av kärlek jag gör det för att du inte ska ha ont och slippa lida!
Hade jag kunnat hade jag gjort ALLT föratt få ha dig i mitt liv för resten av mitt liv,
men ditt minne kommer alltid leva med mig
Det här har vart den finaste tiden i mitt liv!
Jag älskar dig min underbara Love

♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0