♥ vaken, men?

Precis fått samtal ifrån en gullig sjuksköterska på Huddinge.
Ska dit på inskrivningssamtal idag strax efter lunch, sen ska jag tillbaka på söndag föratt få tabletterna som ska få lille Love att somna in för gott. Sen på tisdag morgon blir jag inlagd för att få genomgå förlossningen, hur lång tid den tar vet ingen.
Jag känner mig verkligen helt trasig och nerbruten i en miljon små partiklar jag hoppas verkligen att jag kan klara mig igenom det här, men frågan är fortfarande HUR?
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Charita Dahlin

Kärleken, jag önskar att jag skulle kunna vara med dig alla 24 timmar som dygnet har. Men vi ses snart Mam

2010-02-18 @ 10:18:03
Postat av: Alexsandra

min hjärte vän!

hur du ska klara detta? det är vi dina närmaste och du som ska klara oss igenom detta tillsammans!



du har alltid mitt stöd här! finns alltid..

ring mig så fort du behöver..

älskar dig hjärtat!

puss.

2010-02-18 @ 10:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0