♥ en sommarkväll

Så idag är det tisdag och solen har kommit tillbaka =)
Frågan är under hur lång tid? 
Idag har jag inte gjort mycket, diskat undan efter i lördags, jag vet att det är tisdag idag so I guess jag är lite lat ;)
Ikväll ska jag ta mig in till stan och träffa Maria och äta middag på Gården på Norra Bantorget, ska bli mys!
På vägen dit ska jag förbi Aquavit och tömma mitt skåp och lämna tillbaka mina arbetskläder och min namnskylt! Sen så är allt där färdigt! 
Imorgon ska jag försöka ta mig hem till Alexsandra och se deras lilla valp Erida som bara är 10 veckor.. Mys!
Är lite små seg måste jag erkänna, men ska även försöka mig på att plugga lite vin och Champagne och läsa menyn och försöka få in allt nytt för mitt nya jobb! Fullt upp, fastän man har semester =)
Njut av kvällen nu ni! För det ska jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0