Godmorgon Världen! 
Jag har börjat isolera mig, vill inte vara bland folk, tycker att det är sjukt tråkigt att vara hemma.
Men jag kan inte förmå mig att umgås med vänner just nu.
Vet faktiskt inte om 1 månads semester gynna mig just den här sommaren.
Speciellt nu när vädret inte är bra..
Annars hade jag nog tagit mig ut.. 
Blir lite galen på mig själv ibland, önskar att jag bara kunde dra mig i kragen och göra ngt.
Men icke sa nicke...
Är ändå inte deppig, eller iaf inte i den bemärkelsen som jag var i våras..
Kanske iof sig inte är så sprallig som mina vänner är vana att se mig..
Men.. 
Har precis ätit en frukost/lunch.. 2 leverpastejsmackor och en jätte hallon smoothie som jag gjort själv!
Busgott!
Idag ska jag fixa i alla mina garderober och sen ska jag tvätta och städa.
Igen.. 
Men ha en underbar dag nu allihopa så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0