♥ min hall

Så, så här ser det nu ut hemma hos mig när hallen är färdig!
Har verkligen blivit riktigt riktigt nöjd!
Eftersom jag letade en massa efter en randig tapet lite som det jag nu målat men hittade ingen så blev det att ta till penseln! =)
Men är som sagt sjukt nöjd, Ville ha lite nytänkande så struntade i standard skohyllan och körde på en skokorg istället.
Är en "vedkorg" från Design House Stockholm, tyckte det var en annorlunda och rolig idé..
Ska vid tillfälle under hösten lägga nytt golv i hallen.. Vill ha typ svart/grått Skiffer..
Så det ska det bli!
Sen är det en ny lampa som ska upp, har funderat på en klassisk kristallkrona i silver eller en lite modernare lampa eller kanske fixa spottlights.
Vi får se =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0