♥ a new day has come..

Morgonpromenad är underskattat..♥
Kom i säng vid 5 i morse.
Till sanningen hör att jag fröken bäst på att somna på soffan somnade på soffan.
Så kanske somnade runt halv 4,
Sen var man klarvaken igen vid 10.
Inte av någon ringde, inte av att något väckte mig.. Nej, jag var bara pigg helt enkelt.
Nu sitter jag och kollar på lägenheter, hoppas hoppas hoppas att jag ska hitta något som faller fröken kräsen i smaken.
Är en helt bra dag idag med,
Fick dock en riktigt stor klump i magen när jag såg att det kommit ett kuvert från KS i Huddinge.
Men det vara BARA mina nya sjukskrivningspapper.
Tänk vad ett brev kan göra med en.
Kanske tyder på att man inte riktigt är "normal" igen.
Men jag är glad och jag är lycklig, iaf idag igen! =)
Måste ta mig ut och köpa urnan till Love, vet bara inte hur det ska gå till.
Känns fel att bara klampa in och vilja köpa en urna för ett barn.
Ska också gå till Agnes&Lisa och köpa ett sorgeband till Love's blom dekoration.
Kommer bli lime grönt med silver text. Kändes rätt!
Har en fjärdedels pizza här också som jag tydligen är TVUNGEN att äta upp, underbart att jag har ett gäng mammor och pappor omkring mig som bara tjatar om mat.
Lite uppdatering om vikten så står jag mer eller mindre still. Har bara gått ner 400g på 1 vecka nu.
Lite sundare tror jag.
Försökte äta Ballerina kladdkake kakorna igår.. De är ju ritkigt ÄCKLIGA..
Fast iof sig har jag försökt äta Oreo's som är min absoluta favoriter och inte tycker jag om dem heller..
Så jag antar att mina smaklökar har förändrats sen graviditeten,
eller kan det fortfarande vara lite graviditets hormoner som spökar?
Och kan verkligen inte äta saker som jag KUNDE äta under graviditeten,
Kanske är pga att de påminner om Love eller om det faktiskt är så.
Jag hoppas jag blir så nära VANLIG som möjligt snart.
Ska kolla igenom WhiteGuide resultaten idag också, skriver mer om det senare!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0