♥ akut trött

Nu när jag gått upp och klätt på mig så blir jag AKUT trött.. Ögonen vill inte med mig just nu..
Dock blev det inte så mkt sömn inatt, somnade nog till på soffan vid 2, sen vakna jag vid 3, va nog vaken till 4 iaf.. Va "Life at the ER" på TV4 Fakta.. Saknar OS..
Sen somna jag om och blev väckt runt 6.. Sen hade jag problem att somna om igen, sen ringde det alldeles för tidigt(strax efter 8).
Fast gick inte fysiskt upp förens för typ 20 min sen, men nu är jag som sagt redo för dagens äventyr..
Jessica är på babysim med lilla Maddie, sen tyckte hon att hon skulle kidnappa mig, kanske vore bra...
Har huvudvärk idag, undra om det är mat/sömn bristen som gör sig framträdande..?
Liten uppdatering av min vikt.. Nu har jag stått på EXAKT samma sen i söndags..
Otroligt skönt!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0