♥ borta bra men hemma bäst

NU är jag äntligen hemma..
Blev inte KS i Solna utan blev Danderyd's Sjukhus då KS GYN-Akut stängde 15(!!!!)..
När jag äntligen kom fram till DS så fick jag sitta och vänta i 3 timmar.. Första timmen fanns självklart en nyfödd liten flicka där.. Men gick bättre än vad jag hade trott.. Tårarna har tillfälligt tagit slut nu, eller iaf då!
Allt såg fint ut, va bara öm vid högra äggstocken, men han såg inget och alla prover såg bra ut..
Så jag skulle bara vara uppmärksam..
Skönt!
Självklart blev jag hungrig när jag satt och vänta i väntrummet.. Och vad fanns på GYN-akuten på DS, en sådan där vattentunna.. Ingen godisautomat när man verkligen hade behövt den..
Hade 2st små kakor i väskan som de delade ut igår vid Odenplan.. Anna's Lantkakor.. Riktigt goda..
Nu är jag hemma och är hungrig(!!), grinig och trött..
Ska först försöka tillgodose min hunger sen får sömnen förhoppningsvis ta ut sin makt.
Natti-Natti världen..
Ps. Visst har man rätt och vara världens stoltaste Mamma.. =)
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0