♥ dagen hitills och kvällen som väntas..

Sitter och lyssnar på en massa musik,
Dagen idag är en sjukt konstig dag..
Jag vet verkligen inte vart jag har mig själv.
Va hos kuratorn förut iaf, vet inte om jag blev så mkt klokare idag..
Hon måste tro att jag var sinnessjuk, pratade hej vilt om ALLT.. Fanns garanterat ingen rödtråd i min tankar idag..
Mitt minne är värre än en guldfisks, det jag börjat prata om slutade med en helt annan sak.
Jag beundrar människor som henne, som klarar av att få en att känna sig stark.. Iaf för 1 sekund.
Fotot på lille Love var inte färdigt, men hon skulle höra av sig i nästa vecka så kunde jag komma och hämta det. Vill inte att hon ska skicka det, om det skulle komma bort i posten.
Åkte och köpte en blombukett till en kollega som slutar idag, de ska ha fika för honom, eller har haft det nu.
Vill inte komma till jobbet och att alla frågar mig hur jag mår, orkar inte det idag.
Träffade dock en kollega, sen min chef och sen kom hotellets VD också..
Kändes skönt att bara få en kram.
Hämtade alla mina kläder i skåpet också, va lite komiskt att jag hade 4 par byxor i skåpet..
Man skulle kunna tro att jag vuxit ut ett par.. =)
Men nu ska det tvättas..
Ikväll, eller typ nu ska jag åka till KS i Solna, akutmottagningen..
Eftersom jag haft/har till och från väldigt ont i livmodern och den borde ha dragit ihop sig ganska omg. sa BM jag pratade med i tisdags.
Sen idag har jag JÄTTE ont i mitt högra ben, där har jag även ett åderbråck som nu under graviditeten har kliat så in i bomben och vart alldeles varmt.
Så det får kolla upp mig...
Vill verkligen inte ha fått någon infektion och jag hoppas verkligen att åderbråcket är "normalt".. Vill bara kunna se mig som frisk!
Men mest av allt vill jag att den här dagen ska ta slut,
känner mig som pesten för samhället idag.
Ta hand om er!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0