♥ dagens ord

♥ Bina

Kommentarer
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

Hej Sabina!



Jag sag pa dina forumsinlagg pa familjeliv.se och hittade i och med dem in pa denna blogg. Och nar jag sag denna blogg sa insag jag (till min stora fasa) att jag faktiskt vet vem du ar och detta bekraftades aven nar jag kollade upp dig pa facebook.



Vet inte om du kommer ihag mig, men du och din mamma var i Alanya i Turkiet samtidigt som jag och min familj var dar for en manga herrans ar sedan och vi hangde ihop under hela var semester ("Mimmi" fran 3 kronor var ocksa dar).



Usch och fy vad livet ar orratvist! Jag tycker sa synd om dig. Jag grater med dig. Stackars dig och stackars din lilla prins Love.



Jag fick en dotter (poppy) for 6 manader sedan och under hela min graviditet var jag orolig for att nagot skulle ga fel. Dagen innan jag var i vecka 27 ringde mamma mig (jag bor i Australien) och sa att pappa helt plotsligt utan forvarning hade dott (hans hjarta stannade bara. Ingen vet varfor.), forkrossad, chockad och fortvivlad akte jag hem till Sverige (till en helt forkrossad, chockad och fortvivlad familj) dar jag stannade i 4 manader. Graviditeten var inte helt problemfri och forlossningen var ett trauma i sig men nu har jag aven varldens underbaraste och framfor allt friskaste dotter men i och med pappas plotsliga dod sa litar jag inte pa livet langre utan jag tror att Poppy ska do hela tiden. Jag ar nog inte alls kul att leva med (jag tanker pa min pojkvan) da jag HELA tiden maste se till att hon andas och ar helt paranoid och litar inte pa nagon nar det galler Poppy utom mig sjalv. Jag ar ett vrak och det har anda gatt 9 manader sedan traumat med pappas dod. Det jag vill saga ar att tiden laker inga sar (och det kommer du marka): den som kom pa det uttrycket ar dumihuvudet och jag vill aven saga att jag som ar mamma kan bara forestalla mig den sorg du maste ga igenom nu efter Loves dod.



Fy fan att du ska behova uppleva detta onaturliga helvetet!

Markte de inte att nagot var fel pa RUL?



Jag tanker pa dig Sabina och din lille Love. Och jag grater med dig.

Det ar bra att du har skapat en blogg: jag personligen tycker att det ar mycket skonare att skriva av sig an att prata av sig.



Miljoner kramar,

Michaela



2010-03-14 @ 18:10:15
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0