♥ dagens ord

(källa:vi.sualize.us)
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh, jag klarar inte av att läsa din blogg nå mer. Tårarna rinner utav sorg. Jag känner för dig. Jag blir så ledsen när jag läser. Jag tänkter på hur jag kände när jag förlora mitt barn. Dock missfall och jag visste inget förrän bara två dagar innan det hände. Men skulden jag kände att det var mitt fel. Uscha, har nu en dotter på 4 månader som jag är otroligt rädd att hon ska försvinna från mig. Jag känner att mitt ofödda barn finns i henne.. Och när jag läser dina inlägg så kommer klumpen i halsen, sådär när det svider till i ögonen och tårarna bara rinner och rinner. Jag vet inte hur jag ska förklara. Men jag tkr så oerhört synd om dikg. Jag sörger över att du inte får uppleva det jag gör nu. du kommer klara dethär fint. Det kommer ta lång tid innan sorgen minskat. Men det kommer bli bra. Du har en bra blogg. Fint skriver. Dock för känslo laddat för mig. jag önskar dig all lycka i framtiden. Och jag hoppas min kommentar inte tynger ner dig. Ville bara säga att du når ut med din blogg. Folk förstår din sorg :( och det som hänt. Många många styrke kramar till dig. <3

2010-08-05 @ 04:14:12
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0