♥ det blir alltid värre framåt natten...

Idag har det vart väldigt få uppdateringar ifrån min sida.
Har vart fullt upptagen idag, fastnade i internets värld i 2 timmar i min ensamhet på eftermiddagen.
Sen kom mamma och hämtade mig..
Vi tog en tur till Kista C, där fick jag ett par finfina puma sneakers som är hel vita tills när våren kommer! Sen köpte jag en jätte fin "sjal/halsduk" och ett rosa armband på JC.. Så fått in lite nyheter i mitt liv.
Mitt shoppingberoende har försvunnit iaf, samma så mitt sockerberoende. Vilket jag antar är possitivt! =)
Sen efter Kista blev det middag och fredagsmys hemma hos några familjevänner i Åkersberga.
Riktigt härligt och jag kunde prata om Love utan att tårarna rann, jag börjar mer och mer känna mig STOLT över honom, jag har också bestämt att jag inte ska skylla på mig själv förens jag fått obduktionsrapporten.
Jag kommer aldrig komma någonstans med att klandra allt på mig.
Det som har hänt HAR hänt, jag kan inte ändra gårdagen men jag kan minnas och jag kan bara påverka morgondagen och framtiden.. Det är min plan, att påverka MIN framtid.
Nu ska jag snart Nanna, frågan är hur mkt sömn det blir inatt..??
Rekordet ligger på 6 timmar.. med små uppvak.
Just det, pratade med min läkare på KK på Huddinge, som var ansvarig för förlossningen av Love. Jag kommer vara sjukskriven till efter Love's Begravning.. Känns helt underbart och jag känner inte paniken över att jag MÅSTE börja jobba på tisdag.
Nu ska jag ta tag i mig..
Får börja träna igen på tisdag.. Då ska jag börja träna.. Vill bara iväg till gymmet och springa och cykla och lyssna på min musik och bara tääääänka!
Imorgon ska jag rensa i mina garderober..
Efter vikt nedgången känner jag att det är dags att "rensa om", så användbara plagg är lätt tillgängliga..
Morgon dagens projekt!
Nu, Natti natti världen,
Välkomna alla nya läsare.. Trevligt att ha er här!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0