♥ död..

Jag är totalt färdig..
Jag borde nog bara lagt mig i soffan igår och inte gjort ett smack..
Men lite gjorde jag, tydligen för mkt.
Min kropp är helt färdig idag,
sån här träningsvärk var det lääänge sen jag hade..
Om jag ens haft något liknande.. haha
Tänker tillbaka tills då jag red senast innan igår..
Det var på Island, HAHA

Lilla já iklädd ett par lager kläder inför en 3timmars ridtur på lavafälten

på Islands sydkust, i minus 10 grader och snöstorm♥


Så såg jag ut då, haha.. 

Idag händer ingenting här, jag ska soooova! Är verkligen helt förstörd och det hjälpte garanterat INTE med de timmars sömn jag fick inatt.

Grattis Sabina! 

 

Hörs senare nu är det dags att vila på kudden lite..♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0