♥ en annorlunda dag

Börjar bli riktigt förvirrad över mig själv..
Dagen har vart en VIDRIG berg- och dalbana..
Men den slutar nog bra! =)
Har fjärilar i magen♥
Jag tror att det har flyttat in en fjäril i min mage nu, fast ibland ligger den nog och sover.
Det är nog då jag har mina små down deppningar =)
Ligger i soffan och lyssnar Love musik.
Bara en massa mys.
Ska gå ner i tvättstugan och hänga upp alla lakan som jag tvättar just nu.
Duktig flicka.
Sen ska jag bädda rent, finns det något bättre?
Tror faktiskt att jag sen börjar bli "klar" med alla små sysslor som jag sagt att jag ska göra..
Skulle dock behöva tvätta alla fönster,
fast ska inte ta i nu.. hehe
Imorgon är det dags för ett besök hos prästen, usch vad jag inte vill behöva göra det här.
Det gör ont i magen.
Men det blir bra, för det är snart över.
Bara att hålla andan som jag klarade av under värkarbetet.
Det kan inte vara värre smärta än under förlossningen,
i så fall skjut mig nu tack.
Ska hoppa ner i tvättstugan nu, ska bara lyssna på "En värld full av liv" först!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0