♥ en himmel utan slut

Det blev ett kort tråkigt inlägg förut,
Det var så mitt humör var då.. Nu är jag lycklig i själen igen!
Blev ingen semla och blev ingen bakning..
Kanske ska göra mig makaroner och köttbullar.. Som ni ser det går fort i svängarna..
Jag själv har svårt att hänga med.. =)
Ett plus ifrån igår är att jag iaf inte gått ner något mer sen igår, stolt över mig själv!
Har haft en underbar morgon som jag skrev innan med lite "egen tid", när jag bara tänkte på mig själv och vad jag vill med MITT liv som det kommer att bli när det värsta har lagt sig..
Idag är första dagen som jag längtade tillbaka till jobbet, men observera "längtade"..
Jag insåg snabbt att jag inte var redo, men önskar att jag bara kunde låsa in allt tragiskt i en liten låda och bara börja jobba, men så lätt är det inte..

Idag har jag haft 2 jobbiga samtal, eller i slutändan givande samtal..
Först ringde min kurator från Huddinge, ville fråga lite om begravningen och hur JAG mår.. Så vi pratade lite och jag ser fram emot mitt återbesök på torsdag..
Sen ringde prästen som ska hålla i Love's Begravning, hon ville fråga lite, de brukar tydligen ringa innan när det handlar om barnbegravningar pga. att det är ett känsligt ämne.. Men hon ville veta hur jag ville ha det sen så planerade vi in ett möte ca 1 vecka innan begravningen då vi ska sätta oss ner och prata om hur dagen ska bli...
Jag funderar på om jag bara ska åka iväg nånstans efter begravningen? Bara för att få rensa lite..
Well vi får se.. Den är ju inte imorgon så behöver inte bestämma mig nu..

En f.d arbetskamrat till mig kommer troligtvis sjunga på begravningen, så jag har skickat över lite förslag på vilka sånger jag vill ha.
Jag har också frågat en vän till mig om han kan göra en musikgrej till begravningen.
Sen har jag en fundering..
Jag känner att blommor är något som till hör jorden/döden, som jag skrivit tidigare vill jag att Love's Begravning ska bli en kärleksfull dag, därför funderar jag på om att jag bara ska göra mitt egna arrangemang av blommor och sen istället för att folk "tar med sig" eller "begravnings blommor" blommor så skulle jag nog vilja ha en massa gossedjur istället? Vad tror ni om det?
Sen va min tanke att läga ner en del i kistan så att lille Love inte är ensammen när han äntligen får sin ro i himlen! ♥

Massa idéer som flödar här hemma idag, känns skönt!
Har någon en aning om vart man kan köpa en barnurna? Något jag letar efter men inte hittar några svar på..
Vore tacksam om ni alla kan hjälpa mig och skriva vad ni tycker om mina idéer och hjälpa mig med mina frågor!!
Tack igen!
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker att gosedjur grejen var en fin tanke :-)

2010-03-02 @ 17:09:43
Postat av: JohannaDesign

Vilken fin idé med gosedjuren. Kram Johanna

2010-03-05 @ 15:08:40
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: Bina

Jessica: Jag förväntar mig nästan en liten nalle puh ifrån dig =)



Johanna: Kände verkligen för den idéen, men ska fortfarande försöka mig på det du hjälpte mig med! Tack för hjälpen!!



Kramar Bina

2010-03-06 @ 14:20:56
URL: http://tvatusentionollatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0